El PSOE presenta querella contra el alcalde y la secretaria-interventora del ayuntamiento de Trazo

60
0
Compartir

La Agrupación Socialista de Trazo viene de presentar una querella criminal por los delitos de falsedad documental y administración desleal del patrimonio público (malversación) contra el alcalde del ayuntamiento de Trazo, Xosé Dafonte Varela, y la secretaria-interventora, María José Nartallo Penas. Una denuncia que se suma al procedimiento judicial abierto por el Juzgado de Ordes por los casi 30.000 euros cobrados por el alcalde Xosé Dafonte en dietas sin justificar y de manera presuntamente irregular entre los años 2014 y 2017.

La querella fue presentada este miércoles en rueda de prensa por Beatriz Domínguez y Paula Castiñeiras, secretaria general y secretaria de organización de la Agrupación Socialista de Trazo.

Una querella que surge «despois de que tiveramos acceso a unha documentación que ven a aportar serios indicios de que o expediente administrativo que figura en autos no Xulgado de Ordes foi creado e remitido ao xulgado nas datas nas que foi requirido, é dicir, en novembro de 2018 xa que non existe ningún expediente administrativo na data dos feitos, que é entre os anos 2014 e 2017», explicó la portavoz municipal socialista, Beatriz Domínguez.

Domínguez añadió, que «pedímoslle ao Xulgado que comprobe a existencia desde expediente falso e creado ad hoc para tratar de xustificar os case 30.000 euros cobrados polo señor Dafonte por reunións inexistentes e sen ningún xustificante»