Compartir
Publicidad

El Ayuntamiento de Brión colabora en la realización del estudio epidemiológico de seroprevalencia del coronavirus COVID-19 con la cesión de la carpa del puesto de mando avanzado del Grupo de Emergencias Supramunicipal (GES) de Brión. Una carpa que esta mañana fue instalada en el aparcamiento del centro de salud brionés, que comenzará a llamar de forma aleatoria a unos 160 vecinos y vecinas para la realización de la prueba.

El alcalde de Brión, José Luís García, explica que «dende o centro de saúde nos pediron a nosa colaboración para buscar unhas instalacións onde poder realizar estas probas dunha forma segura e cómoda, tanto para os facultativos como para a veciñanza, polo que optamos por cederlles o posto de mando avanzado que compramos no seu día para Protección Civil e que permitirá incluso que as probas poidan facerse sen que o veciño ou veciña teñan que baixar do coche».

Asimismo, el Ayuntamiento de Brión utilizará el recién comprado cañón de ozono portátil para garantizar la limpieza y desinfección diaria de estas instalaciones. «A través do persoal do Grupo de Emerxencias Supramunicipal estamos limpando e desinfectando todos os días a contorna do centro de saúde de Brión o que, unido á desinfección adicional que faremos co canón de ozono no posto de mando avanzado, permiten garantir a seguridade dos veciños e veciñas que sexan chamados a realizar estas probas», apunta José Luís García.

Publicidad