Compartir
Publicidad

El Ayuntamiento de Noia cerrará temporalmente el parque infantil del paseo Marítimo para proceder a la reparación de los juegos, que fueron objeto de actos vandálicos durante este fin de semana. Mientras se realicen estos trabajos de reparación, el parque permanecerá cerrado al público para evitar cualquier riesgo para los niños y niñas.

La concejal de Parques e Xardíns, Ana Isabel García, explica que «debido ao comportamento incívico de algunha xente vémonos obrigados a pechar temporalmente o parque infantil do Paseo Marítimo, que foi obxecto dunha actuación de vandalismo puro e duro que rompeu o xogo principal, incluído o mástil do barco, que quedou tronzado». En este sentido, la concejal hace un llamamiento al respeto del mobiliario público ya que «estamos falando da segunda vez que temos que actuar nesta instalación en apenas quince días, pois a semana pasada xa tivemos que proceder a cambiar un valado que quedara destrozado».

Asimismo, García solicita la colaboración vecinal para tratar de dar con el autor o autores de este tipo de incidentes. «Somos conscientes de que non son danos polo uso das instalacións e de que as persoas que utilizan o parque o fan con respecto, pero se alguén viu algo é o momento de que o denuncie porque isto nos afecta a todos e todas. Se cada dous por tres temos que estar reparando o que é de todos e todas, non poderemos investir despois en moitas outras cousas que tamén son necesarias», apunta la concejal. Además, advierte de que «tentaremos aumentar a vixilancia na zona para tratar de dar coas persoas responsables destes actos, que merecen unha sanción exemplar».

GALERÍA DE FOTOS: Haz clic sobre las imágenes para ampliarlas

Este lunes, el Ayuntamiento de Noia iniciará los trabajos de reparación de los daños causados, con el objetivo de que las instalaciones puedan volver a abrir al público a lo largo de esta misma semana. «Se manter en bo estado o noso mobiliario urbano é algo importante, no caso deste tipo de estruturas, que están deseñadas para o xogo dos nosos nenos e nenas, isto se volve nunha prioridade. Mentres duren as reparacións, o parque estará pechado para evitar calquera incidencia», apunta la concejal de Parques e Xardíns.

Publicidad