El Ayuntamiento de Noia inicia la instalación de una nueva decoración de Nadal

455
0
Compartir
Publicidad

Las concejalías de Comercio y Eventos del Ayuntamiento de Noia vienen de iniciar la instalación de una nueva decoración de Nadal por las calles del casco histórico que acompañará al tradicional alumbrado, que estará listo en los próximos días. La concejal de Comercio, Mariola López Cierto, explica que «queríamos darlle un toque diferente ás nosas preciosas rúas, polo que escollemos estes motivos de Nadal que agardamos que guste á veciñanza, se ben somos conscientes de que nunca se pode agradar a todo o mundo».

La instalación de estos elementos decorativos comenzó por la plaza de la Constitución, Porta da Vila, calle Cantón…«continuaremos tamén instalando algunha decoración máis en lugares como a praza do Tapal e, unha vez rematada a instalación do alumeado, procederemos ao acendido en conxunto nos próximos días», adelanta López Cierto.

GALERÍA DE FOTOS: Haz clic sobre las imágenes para ampliarlas

Cabalgata

Por otra parte, la concejal de Eventos, Beatriz Rosende Paz, informa de que el próximo lunes 9 de diciembre se abrirán las inscripciones para participar como paje en la Cabalgata de Reis del próximo 5 de enero. «Poderán participar nenos e nenas de entre 5 e 12 anos, sempre que as súas familias os inscriban na primeira planta da casa consistorial. Compre lembrar que o número de prazas é limitado, polo que a admisión realizarase por orde de inscrición», explica Beatriz Rosende.

Publicidad