En Común-Unidas Podemos llama a la juventud gallega a ser decisiva el próximo domingo

128
0
Compartir
Publicidad

En Común-Unidas Podemos llamó este viernes a la juventud gallega a ser decisiva en las elecciones del próximo domingo en el acto de cierre de campaña celebrado en A Coruña. La candidata al Congreso, Yolanda Díaz, apeló la que «a xuventude tome nas súas mans o seu propio futuro para ser a xeración do cambio en Galicia» tras una jornada en la que la gente más joven fue el eje en el que se centró la actividad de la formación tras el acto celebrado en la Universidad por la mañana y este de fin de campaña por la tarde. Díaz afirmó que «levades esperando desde o 15M a que outras xeracións abran paso ao cambio en Galicia, pero xa está claro que isto se atrasa e só vós podedes tomar a iniciativa para definir o voso futuro».

El candidato por A Coruña, Antón Gómez-Reino incidió en estas cuestiones asegurando que “o voto útil para resolver os problemas que afectan á nosa xente moza é En Común-Unidas Podemos”, ya que «o PSOE non os vai arranxar, sobre todo se o seu plan é facer vicepresidente a Rivera. Non queren derrogar as reformas laborais que vos condenan á precariedade e á emigración, non van regular os alugueres para frear os abusos dos especuladores que vos impiden acceder a unha vivenda e non van facer un sistema educativo accesible para todos e todas con matrículas universitarias gratuítas. Só nós podemos garantir iso».

Además se refirió a la lucha contra el cambio climático, en la que «a xente nova é a que está marcando o camiño na defensa do planeta. Son fundamentais porque son eles os que están encabezando a loita para frear o cambio climático».

En esto coincidió Yolanda Díaz, que señaló que «temos que construír un país democrático, feminista, republicano e igualitario que sexa capaz de crear un horizonte de esperanza para o planeta porque, como ben vides dicindo cada venres, só temos un, non hai planeta b».

La candidata por Pontevedra apuntó además que «queremos que o goberno sexa quén de defender o noso país e que lexisle para solucionar os problemas da xente, que aposte polos nosos sectores estratéxicos e que defenda os intereses da maioría». Esto se refleja en que «somos o único grupo que non quere privatizar o sistema público de pensións, que quere apostar polo feminismo para poñer a vida no centro, e polo ecoloxismo como garante de futuro».

Para concluir, Gómez-Reino remarcó que «Galicia marca a diferenza e o camiño no conxunto do Estado. Temos que mobilizar a todo o mundo. Nesta campaña crecemos moito e fáisenos curta, cada día notamos máis o apoio da xente pola rúa e en cada acto». Por todo esto, el candidato al Congreso mostró que «estamos convencidas de que imos ser quen de deter as dereitas e levar a voz dos galegos e galegas ao Goberno».

En el acto también estuvieron presentes las otras candidatas y candidatos de En Común-Unidas Podemos al Congreso y al Senado de las cuatro provincias gallegas, que mostraron su satisfacción por haber finalizado la campaña apoyando sectores tan importantes para Galicia como el pesquero o el naval este jueves, o con la participación en la manifestación del personal de Alcoa de esta tarde defendiendo el sector industrial.

Publicidad