Compartir

El presidente del Gobierno gallego, Alberto Núñez Feijóo, felicitó hoy al Deportivo Abanca por su ascenso a la máxima categoría, «histórico para o deporte feminino e para o fútbol galego». A lo largo de su intervención, Feijóo puso al Deportivo Abanca como referente para dejar de hablar de fútbol femenino y hablar solamente de fútbol. «Estamos a falar de 23 mulleres que representades o mellor da nosa terra», aseveró, incidiendo en que este éxito pasa a formar parte ya del buen número de historias que, como esta, desafiaron estereotipos y perjuicios.

«Grazas de novo por facernos soñar e por confiar e crer en vós mesmas», abundó, recordando que, con el esfuerzo, con la pasión y con la entrega, contribuyen a mantener viva la llama del deporte gallego.

El presidente de la Xunta aprovechó este acto para confirmar que la Xunta seguirá comprometida con el deporte a todos los niveles y categorías. «E seguiremos, tamén, incentivando o número de licencias femininas e a porcentaxe de mulleres presentes nas xuntas directivas dos clubs deportivos, sociedades anónimas deportivas e agrupacións deportivas escolares, así como das federacións deportivas á hora de outorgar as subvencións. Estamos a premiar as accións que velen pola igualdade efectiva entre mulleres e homes, e seguiremos valorando os proxectos das federacións relacionados co fomento do deporte feminino», añadió, además de garantizar en todos sus apoyos a los diferentes eventos deportivos la igualdad de premios.

Asimismo, destacó el compromiso para garantizar la igualdad salarial entre los trabajadores y trabajadoras de las federaciones, siendo solo objeto de subvenciones aquellas que cumplan este requisito. «E garantimos esta mesma igualdade salarial nas nosas subvencións aos deportista galegos de alto nivel», precisó, recordando además que, el nuevo Decreto de deportistas de alto nivel, que será aprobado a finales del presente año, contemplará nuevas ventajas para las deportistas, especialmente para aquellas que decidan ser madres.

Publicidad