Compartir
Publicidad

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, reclamó hoy desde Mar del Plata (Argentina) al Gobierno de España que pague la totalidad del dinero que le debe a las comunidades y no solo una parte.

«Pedimos que se libere a totalidade do diñeiro de forma inmediata, porque ese diñeiro non é do Goberno central», dijo, recordando que a Galicia se le deben 700 millones de euros, una cuantía que necesita para que no haya tensiones en la tesorería.

Después de insistir en que ese dinero no es del Ministerio de Hacienda, «senón que é da Facenda galega e dos servizos públicos galegos», el presidente de la Xunta lamentó este tipo de actuaciones por parte del Estado, que demuestran que Galicia tenía razón desde el primero momento y que no existen razones objetivas para explicar el porqué de no pagar todo el dinero que se le debe a las comunidades.

«Ao principio cando empezou a aflorar esta débeda dicíase que era un invento da Xunta. Despois, aceptouse a débeda pero dicíase que non se podía pagar. Logo, que había un informe da Avogacía do Estado que, primeiro, non existía, pero que se fixo posteriormente. Despois, díxose que se resolvería no mes de decembro e, agora, ás poucas horas de coñecerse a nova convocatoria electoral, din que van pagar unha parte e a deixar a deber outra», explicó el responsable del Ejecutivo autonómico a modo de resumen.

Ante esta situación, Feijóo concluyó reclamando nuevamente «respeto» para los gallegos y que se libere la totalidad del dinero sin más demora.

Publicidad