Lousame inicia el reparto de mascarillas reutilizables para niños y niñas facilitadas por Iniciativa Solidaria Noia

230
0
Compartir
Publicidad

El Ayuntamiento de Lousame está repartiendo esta semana un total de 225 mascarillas infantiles reutilizables entre los niños y niñas de entre 3 y 8 años del municipio, que fueron confeccionadas y facilitadas por Iniciativa Solidaria Noia.

La alcaldesa de Lousame, Teresa Villaverde Pais, agradece «a achega destas máscaras para nenos e nenas feitas por un grupo de persoas solidarias coas que temos a intención de seguir colaborando, tratando de facilitarlles teas e gomas para que poidan seguir confeccionando máscaras»

Las mascarillas están siendo entregadas a domicilio por personal municipal, que comenzó el pasado miércoles a repartir en las parroquias de Camboño, Lesende, San Xusto y Vilacoba. Ayer jueves lleguaron a Tállara y Fruíme, completándose la parroquia de Lousame este viernes por la mañana.

Asimismo, el Ayuntamiento de Lousame entregó el pasado lunes unas pantallas, mascarillas quirúrgicas y un boletín informativo con las normas de apertura a las tres peluquerías que retomaban la actividad en el municipio.

Villaverde Pais desea expresar «o máis fondo agradecemento do Concello de Lousame cara todas as entidades e empresas que están colaborando coas súas achegas a loitar contra esta pandemia como poden ser Iniciativa Solidaria Noia, Jealsa, ABC Boiro ou Cruz Vermella, sen esquecer a administracións como a Xunta de Galicia, Deputación da Coruña ou Delegación do Goberno; así como o esforzo do persoal dos distintos departamentos municipais, voluntariado e Protección Civil».

Publicidad