Noia aprueba solicitar la declaración de Festa de Interese Turístico para la Feira Cabalar de San Marcos

El Pleno de la Corporación también aprobó el nuevo reglamento de la Feira Medieval

213
0
Compartir
Publicidad

La unanimidad caracterizó la parte dispositiva del Pleno ordinario de enero en Noia, pues los cuatro primeros puntos de la orden del día fueron aprobados con los votos a favor de todos los grupos municipales. Así, el Pleno aprobó el nuevo reglamento de la Feria Medieval de Noia, «un traballo importante realizado que, coa experiencia dos últimos anos, permite corrixir aspectos anómalos para mellorar a xestión e darlle unha mellor difusión a unha feira que é todo un referente na comarca», aseguró el alcalde, Santiago Freire.

Por su parte el concejal de Cultura y portavoz del NOIA, José Pérez, explicó que con este nuevo reglamento «trátase de aportar, de mellorar e dar a mellor das imaxes antes de solicitar a declaración da Feira Medieval como Festa de Interese Turístico». En este sentido, José Pérez indicó que «no próximo pleno ou no seguinte traeremos a proposta para solicitar a declaración de Festa de Interese Turístico para a Feira Medieval de Noia».

PSOE y Marea Ciudadana de Noia coincidieron en preguntar si se van a instruir los expediente de sanción recomendados por la Secretaría, a lo que el alcalde noiés garantizó que «o Departamento de Secretaría ten instrucións para facer a tramitación correspondente».

Feria Caballar

Tras aprobar por unanimidad y sin debate ninguno el requerimiento de la Fiscalía de actuación sobre el CIM, los grupos municipales aprobaron también solicitarle a la Xunta de Galicia la declaración de Festa de Interese Turístico Galego para la Feira Cabalar de San Marcos. «Unha feira nacida en 1578 que antes tiña lugar no monte de San Marcos, onde había unha capela a carón do camiño que levaba a Santiago, e que en 1856 se trasladou a Noia, onde hoxe en día se celebra en San Lázaro. Polo tanto, ten acreditada a permanencia, o valor turístico e a participación da poboación como para ser declarada Festa de Interese Turístico», argumentó Santiago Freire.

En este sentido, José Pérez destacó que «a Feira Cabalar de Noia, que non festa, era a feira que abría todas as feiras de Galicia», destacando además el crecimiento experimentado en los últimos años, «onde pasamos de ter 12 ou 13 cabalos a ter cerca de 100 na última edición».

Publicidad